http://up-is.ir/up۹۳/p۲/۱۴۰۳۰۰۳۸۳۵۶۳۰۹۳.gif سلام مجید... :: شهیدبی پلاک

شهیدبی پلاک

با ولایت تا شهادت

شهیدبی پلاک

با ولایت تا شهادت

بسم الله الرحمن الرحیم
روزی روزگاری همه شهدا بی پلاک بودند .. همه بی پلاک بودند .. نه پلاکی .. نه نشانی .. نه امضایی ... حتی خانه ها نیز پلاکی نداشت .. و امروز همه به دنبال نشان .. در هوای داشتن پلاک! و عاریت مند امضایشان ... بی پلاک که باشی خودش می شود پلاکت .. خودش امضایش را روی اثرش که تو باشی می گذارد ... آن وقت است که قیمتی می شود .. قیمتی که فقط خودش توان پرداختش را دارد ...
.. گویی شبیه مادر می شوی .. شبیه فاطمه می شوی .. بی نشان .. بی پلاک .. بی بارگاه .. بی ادعا ..

سلام-

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

سلام مجید...

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۸ ق.ظ


مجید جان سلام...
دلتنگ تو بودن٬ با تمام بچه های دیگه فرق میکنه! آخه روزی که قرار بود با هم بریم، اما من جا ماندم، آمده بودی خونه ما و از مادرم سراغم را گرفته بودی... و مادرم هم گفته بود که سعید فردا می آید و تو قرارمان را گفتی...

یکسالی بود که در حوزه درست را آغاز کرده بودی، طبق قراری که با هم در اول دبیرستان داشتیم! بعد از دیپلم به حوزه برویم. اونروزها جنگ شروع نشده بود ..
 من آخرین باری که دیدمت گفتم: این عملیات را بروم و برگردم میام پیشت و تو گفتی : من هم با تو می آیم تا وقتی برگشتیم زیر قولت نزنی! گفتی که سال اول را دوباره با من میخوانی که هم حجره و هم بحث بشویم...
اما یک سفر ! یک روز تاخیر در بازگشت ! ...روز اعزام تو رفتی بدون من و من ماندم بدون تو...
20 روز بعد خبر از مفقود شدنت آمد و من حسرت جبهه با تو و درس و حوزه در کنار تو را تا امروز میکشم....
مجید جان؛ میدانی که نمیتوانم با ویلچرم بر سر مزارت بیایم! هنوز نامه هایت را نگه داشته ام و با خواندنش بهترین دوران با تو بودن را مرور میکنم،
یاد من هستی..؟
میدانم دوست خوبی برایت نبودم، اما یادم کن که محتاج دعایت هستم

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۰۸
  • ۱۰۰۱ نمایش
  • سعید براتی

جنگ

شهید

نظرات (۴)

تا خلیل الله دورانت کنند
بگذر از فرزند و جان و مال خویش

تا چو اسماعیل قربانت کنند
سر بنه بر کف، برو در کوی دوست

سلام. عیدتون مبارک. التماس دعای خیر دارم در حرم ملکوتی امام حسین علیه السلام. سفر بخیر و سلامتی ان شاء الله....
پاسخ:

سلام-

عید سعید قربان بر شما هم مبارک باد.

ناییب الزیاره همه دوستان خواهیم بود ان شأالله.

ملتمس دعا خیرتان هستیم.

  • حمید درویشی
  • سلام بر شما
    من اصلا اینقدرها مهم نیستم حاج آقا!
    لطف دارید به ما. 
    برامون دعا کنید.
    پاسخ:

    سلام علیکم-

    شما عزیز ما هستید...

    همیشه دعاگو و ملتمس دعای خیرتان هستیم.

  • سندس در جست وجوی حقیقت
  • داشتن رفقای آسمانی هم توفیقی ست... حتمن به یادتان هستند و حواسشون به همه ما هست..
    دعاکنید ما هم یاد شهدا باشیم و مراقب باشیم حرمتشان را نشکنیم
    پاسخ:

    این شهدا رفیق همه هستند به شرطی که رفیقشان باشیم...

    حتم دارم که در کنار همه ما هستند و از دست من یکی که حرص میخورند!

    خدا تا آخرین دم زندگی ما را با شهدا همراه نگاه دارد.

     

  • یار دلدار
  • خیلی جالب بود .
    واقعا جا موندن از رفقای سفر کرده خیلی سخته .
    پاسخ:

    خیلی سخت است ولی مجبوری عادت!‌کنی...

    یار دلدار بمانید.

    لینک شدید در دل ما

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">