http://up-is.ir/up۹۳/p۲/۱۴۰۳۰۰۳۸۳۵۶۳۰۹۳.gif نظرات رهبری در خصوص عملکرد دولت نهم و دهم در آخرین دیدار. :: شهیدبی پلاک

شهیدبی پلاک

با ولایت تا شهادت

شهیدبی پلاک

با ولایت تا شهادت

بسم الله الرحمن الرحیم
روزی روزگاری همه شهدا بی پلاک بودند .. همه بی پلاک بودند .. نه پلاکی .. نه نشانی .. نه امضایی ... حتی خانه ها نیز پلاکی نداشت .. و امروز همه به دنبال نشان .. در هوای داشتن پلاک! و عاریت مند امضایشان ... بی پلاک که باشی خودش می شود پلاکت .. خودش امضایش را روی اثرش که تو باشی می گذارد ... آن وقت است که قیمتی می شود .. قیمتی که فقط خودش توان پرداختش را دارد ...
.. گویی شبیه مادر می شوی .. شبیه فاطمه می شوی .. بی نشان .. بی پلاک .. بی بارگاه .. بی ادعا ..

سلام-

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب


رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت مطرح کردند
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران، کار و تلاش شبانه روزی و بسیار پرحجم، و برجسته کردن شعارهای انقلاب در عرصه های داخل و خارج را از ویژگیهای تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاشهای آقای احمدی نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند.
به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران، کار و تلاش شبانه روزی و بسیار پرحجم، و برجسته کردن شعارهای انقلاب در عرصه های داخل و خارج را از ویژگیهای تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاشهای آقای احمدی نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند.

ایشان گزارش های اعضای دولت در این جلسه را، نمایی از کارها و خدمات انجام شده خواندند و افزودند: لازم است این گزارشها به اطلاع مردم برسد.
رهبر انقلاب با اشاره به تلاش برخی مخالفین، رسانه های خارجی و برخی ها در داخل برای نادیده گرفتن تلاشهای دولت افزودند: بعضی حتی کارهای ملموس دولت را نیز انکار می کنند اما مهم این است که تلاشها و زحمات انجام شده در فضای عمومی کشور بیان و ثبت شود.

حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری کارهای خوب و تلاشهای شبانه روزی دولت خاطرنشان کردند: در 8 سال اخیر همه احساس و درک کردند که رئیس جمهور محترم و همکاران ایشان، با تحمل سختی ها، نسبت به همه دولتها و دوره های دیگر، کارهای بسیار پرحجم و پرشتابی انجام می دهند که این واقعیت، نکته برجسته و قابل تقدیری است.

رهبر انقلاب با اشاره به خودداری دولت از استفاده از امتیازات «مسئولان دیگر کشورها» تأکید کردند: بی اعتنایی به امتیازات، کار بی وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ این دولت است و همه کسانی که در صدد قضاوت هستند باید به این نکات با ارزش توجه کنند.

رهبر انقلاب، طرح و تقویت شعارهای انقلاب را کاری ضروری برشمردند و افزودند: جبهه ضد انقلاب سعی فراوان کرده که این شعارها را کمرنگ و محو نماید و آنها را به تدریج به ضدارزش تبدیل کند اما موفق نشده است که علت اصلی آن، هوشیاری امام بزرگوار در طرح و تثبیت این شعارهاست.

ایشان وصیتنامه امام را لُبِ ارزشهای مورد نظر آن عزیز به عرش سفر کرده خواندند و با توصیه به مسئولان برای مراجعه مستمر به این وصیتنامه تأکید کردند: اظهارات و نوشته های امام بینات و محکمات انقلاب است نه متشابهاتی که بتوان تحریف کرد یا تغییر دارد.

رهبر انقلاب با تجلیل از اقدام دولت در برجسته کردن شعارهای انقلاب در داخل و خارج افزودند: احساس شرم نکردن در بیان «اهداف، انگیزه ها و شیوه های انقلابی در مجامع جهانی»، از جمله کارهای بزرگ دولت است.

حضرت آیت الله خامنه ای با توصیه به اعضای هیأت دولت برای جهت گیری انقلابی در تمام فعالیتهای آینده افزودند: امثال شما مدیران شایسته و کارآمد لازم است تلاش کنید تا رویکرد انقلابی را در فعالیتهای خود حفظ کنید.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قرائت فرازهایی از وصیت حضرت امیرالمومنین علی (ع) به فرزند بزرگوارشان امام حسن (ع) در نهج البلاغه، گفتند: حضرت علی (ع) در این فرازها دو سفارش ارزشمند برای عبور از مسیر سخت، طولانی و پرتلاطم دنیا به سوی قیامت بیان می کنند: 1- اندازه گیری و فراهم کردن توشه لازم برای این مسیر 2- سبک کردن بار خود در این مسیر

ایشان انجام واجبات و ترک محرمات را حداقل توشه لازم برای عبور به سلامت از مسیر دنیا بسوی قیامت خواندند و افزودند: البته این حداقل ها زمینه جذب انوار الهی را فراهم خواهند کرد.


برچسب‌ها: دولت نهم و دهم, شعارهای انقلاب, احساس شرم نکردن در بیان «اهداف, انگیزه ها و شیوه های انقلابی در مجامع جهانی», احمدی نژاد
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۲۴
  • ۵۵۰ نمایش
  • سعید براتی

دولت نهم و دهم

احمدی نژاد

نظرات (۱)

  • یاسین کوچک
  • سلام...
    .
    .
    شگفتیهای خدا بروز شد...
    .
    خوشحال میشم دوباره بیای.....
    .
    با موضوع................جانوری عجیب در بیابان!!!!
    پاسخ:

    سلام -

    خدمت میرسیم.

    موفق باشید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">